Instellingen

Maak de koppeling met jouw loonpakket en stel eenvoudig jouw persoonlijke voorkeuren in.


Koppelingen

  • Kennisbank
  • /
  • Instellingen
  • /
  • Koppelingen

Gearsoft

Om MijnSubsidie PRO te gebruiken heb je een koppeling nodig met je Gearsoft-account. Dankzij de koppeling blijf je altijd op de hoogte van de laatste data en krijg je actief advies van MijnSubsidie. Voor Gearsoft is echter geen API-koppeling. De data uit jouw loonadministratiesysteem importeer je bij Gearsoft daarom dus zelf in MijnSubsidie PRO.

  • Kennisbank
  • /
  • Instellingen
  • /
  • Koppelingen

Excel importeren (koppeling)

In MijnSubsidie kun je alsnog MijnSubsidie PRO gebruiken als je geen API-koppeling met het loonadministratiesysteem kan maken. Je exporteert de data dan vanuit het loonadministratiesysteem naar een Excel-bestand en importeert ze dan vervolgens via een van de drie formats in MijnSubsidie PRO. Deze actie moet je wel regelmatig herhalen. 

  • Kennisbank
  • /
  • Instellingen
  • /
  • Koppelingen

MySolution

Om MijnSubsidie PRO te gebruiken, moet je een koppeling maken met je MySolution-account. Dankzij die koppeling blijf je altijd op de hoogte van de laatste data en kan MijnSubsidie jou proactief adviseren.

  • Kennisbank
  • /
  • Instellingen
  • /
  • Koppelingen

UNIT4

Om MijnSubsidie PRO te gebruiken heb je een koppeling nodig met je UNIT4-account. Dankzij de koppeling blijf je altijd op de hoogte van de laatste data en krijg je advies van MijnSubsidie. Voor UNIT4 bestaat echter geen API-koppeling. De oplossing: de data uit jouw loonadministratiesysteem van UNIT4 zelf in MijnSubsidie PRO importeren. 

  • Kennisbank
  • /
  • Instellingen
  • /
  • Koppelingen

AFAS

Om MijnSubsidie PRO te gebruiken heb je een koppeling nodig met je AFAS-account. Hierdoor blijf je altijd op de hoogte van de laatste data en krijg je actief advies van MijnSubsidie.

  • Kennisbank
  • /
  • Instellingen
  • /
  • Koppelingen

Loket.nl

Om gebruik te maken van MijnSubsidie PRO heb je een koppeling nodig met je Loket.nl-account. Dankzij een koppeling blijf je altijd op de hoogte van de laatste data en krijg je advies van MijnSubsidie. 

  • Kennisbank
  • /
  • Instellingen
  • /
  • Koppelingen

Nmbrs

Om gebruik te maken van MijnSubsidie PRO heb je een koppeling nodig met je Nmbrs-account. Dankzij de koppeling blijf je altijd op de hoogte van de laatste data en krijg je advies van MijnSubsidie.

Algemeen

Organisatie

De subsidiescan

  • Kennisbank
  • /
  • Instellingen
  • /
  • De subsidiescan

Avatar

Het kan handig zijn om een avatar in te stellen. Als je dat doet, verschijnt deze avatar als hulp onderaan de subsidiescan die naar je cliënten gaat. Dit geeft een vertrouwder gevoel voor je cliënten als ze de subsidiescan invullen. 

  • Kennisbank
  • /
  • Instellingen
  • /
  • De subsidiescan

Subsidiescan

MijnSubsidie Pro spoort automatisch subsidies op voor de gebruiker. Belangrijk hierbij? Dat er per e-mail een subsidiescan naar de cliënt gaat, of rechtstreeks naar de werknemer. De werknemer hoort de subsidiescan in te vullen. Naar wens pas je verschillende aspecten van de subsidiescan aan.

  • Kennisbank
  • /
  • Instellingen
  • /
  • De subsidiescan

Voor- en nawoorden aanpassen in subsidiescan

In MijnSubsidie PRO pas je naar wens de voor- en nawoorden van de subsidiescan aan. Zo maak je het bericht dat je cliënt of diens werknemer ziet, naar jouw eigen stijl. Via de voor- en nawoorden geef je bijvoorbeeld uitleg bij de subsidiescan.  

  • Kennisbank
  • /
  • Instellingen
  • /
  • De subsidiescan

Scan Instellingen

Wanneer een werkgever een werknemer in dienst neemt, kan het voorkomen dat een werkgever zowel recht op het LKV als het LIV heeft. Kan de werkgever deze rechten dan beide toepassen of zal hij er één moeten kiezen?

  • Kennisbank
  • /
  • Instellingen
  • /
  • De subsidiescan

Voorwoorden

Wanneer een werkgever een werknemer in dienst neemt, kan het voorkomen dat een werkgever zowel recht op het LKV als het LIV heeft. Kan de werkgever deze rechten dan beide toepassen of zal hij er één moeten kiezen?

  • Kennisbank
  • /
  • Instellingen
  • /
  • De subsidiescan

Wat houden de eindpagina’s in?

Vulde de werknemer de subsidiescan in? Verwijs deze medewerker naar wens dan naar een eindpagina. Deze eindpagina pas je naar jouw eigen voorkeuren aan.

E-mailinstellingen

Neem contact met ons op

Vragen over de mogelijkheden van Acture Subsidies? Of graag direct contact met onze helpdesk? Bel 030 22 70 149. Support vragen mogen gemaild worden naar info@acturesubsidies.nl.

4,5 uit 5 sterren

Onze klanten zijn bijzonder tevreden over onze service en diensten. Met veel van hen werken we al jaren samen.

Handleiding

Ontdek met onze handleidingen hoe makkelijk de subsidiescan werkt. En hoe eenvoudig de subsidiesoftware werkt.

Nooit meer een subsidie missen?

Bespaar op loonkosten en maximaliseer uw winst – Ontdek hoe meer dan 80% van de bedrijven geld kan terugvorderen of besparen!