Voor- en nawoorden aanpassen in subsidiescan
In MijnSubsidie PRO pas je naar wens de voor- en nawoorden van de subsidiescan aan. Zo maak je het bericht dat je cliënt of diens werknemer ziet, naar jouw eigen stijl. Via de voor- en nawoorden geef je bijvoorbeeld uitleg bij de subsidiescan.
Klik links in het menu op ‘Instellingen’ om uit te komen bij de hoofd-, vestigings- en clientinstellingen. Afhankelijk van het soort instellingen die je wilt aanpassen, kies je voor 1 van de 3 soorten instellingen. Klik hier voor meer informatie over de drie verschillende instellingen.
Voorwoord subsidiescan aanpassen
Klik bij de gekozen instelling op ‘Scan instellingen’. Daarna klik je links onderin het scherm bij ‘Introductie subsidiescan’ op ‘bewerken’. Nu opent een nieuw scherm met een standaardvoorwoord. Dit voorwoord pas je vervolgens naar eigen wens aan. Rechts naast de tekst vind je ook verschillende shortcodes. Deze shortcodes sleep je eventueel in de tekst en zorgen ervoor dat de voorwoorden zich automatisch aanpassen aan de cliënt/medewerker waarvoor de subsidiescan bedoeld is (denk aan personaliseren/naam).
Nawoord subsidiescan aanpassen
Ook het nawoord van de subsidiescan pas je naar wens aan. In het scherm van de ‘Scan instellingen’ vind je de instellingen van het nawoord rechts onderin, onder het kopje ‘Afsluiting subsidiescan’. Klik op ‘bewerken’ om het nawoord direct aan te passen. Dit gaat net zo als bij het voorwoord. Bij de voor- en nawoorden kun je geen afbeeldingen invoegen.
Nooit meer een subsidie missen?
Bespaar op loonkosten en maximaliseer uw winst – Ontdek hoe meer dan 80% van de bedrijven geld kan terugvorderen of besparen!
Nog vragen? Bel 030 22 70 149
Gerelateerd
Avatar
Het kan handig zijn om een avatar in te stellen. Als je dat doet, verschijnt deze avatar als hulp onderaan de subsidiescan die naar je cliënten gaat. Dit geeft een vertrouwder gevoel voor je cliënten als ze de subsidiescan invullen.
Subsidiescan
MijnSubsidie Pro spoort automatisch subsidies op voor de gebruiker. Belangrijk hierbij? Dat er per e-mail een subsidiescan naar de cliënt gaat, of rechtstreeks naar de werknemer. De werknemer hoort de subsidiescan in te vullen. Naar wens pas je verschillende aspecten van de subsidiescan aan.
Scan Instellingen
Wanneer een werkgever een werknemer in dienst neemt, kan het voorkomen dat een werkgever zowel recht op het LKV als het LIV heeft. Kan de werkgever deze rechten dan beide toepassen of zal hij er één moeten kiezen?