Ja, ik wil!

Nooit meer loonsubsidies missen.
Ik meld mij aan voor vrijblijvende online kennismaking.

KENNISMAKING MEER INFO

Het kan handig zijn om een avatar in te stellen. Als je dat doet, verschijnt deze avatar als hulp onderaan de subsidiescan die naar je cliënten gaat. Dit geeft een vertrouwder gevoel voor je cliënten als ze de subsidiescan invullen. 

Stel de avatar in door links in het menu te klikken op ‘Instellingen’. Je komt dan in een scherm met drie verschillende instellingen: hoofdinstellingen, vestigingsinstellingen en cliëntinstellingen. Kies voor de hoofdinstellingen of de vestigingsinstellingen (zie ook hoe het werkt met de instellingen). Zodra je een keuze maakt, zie je in het nieuwe scherm het kopje ‘Scaninstellingen’. Klik hierop en je ziet de optie ‘Avatar’. Upload hier een foto en voer een naam, telefoonnummer en rol in. 

Het nut van de avatar 
De avatar verschijnt onderaan de subsidiescan en werkt als een extra hulp voor de werknemer zodra die de vragenlijst invult. Dit is dus bóvenop de hulpknoppen met uitleg in de vragenlijst zelf. Als de werknemer op de avatar klikt, verschijnt de contactinformatie van de opgegeven medewerker van het salarisadministratiekantoor. De werknemer kan nu contact opnemen bij vragen. Daarnaast zorgt de avatar onderaan de vragenlijst ook voor een vertrouwd gevoel voor je cliënten. 

Neem contact met ons op

Vragen over de mogelijkheden van Acture Subsidies? Of graag direct contact met onze helpdesk? Bel 030 22 70 149. Support vragen mogen gemaild worden naar info@acturesubsidies.nl.

4,5 uit 5 sterren

Onze klanten zijn bijzonder tevreden over onze service en diensten. Met veel van hen werken we al jaren samen.

Handleiding

Ontdek met onze handleidingen hoe makkelijk de subsidiescan werkt. En hoe eenvoudig de subsidiesoftware werkt.

Nooit meer een subsidie missen?

Bespaar op loonkosten en maximaliseer uw winst – Ontdek hoe meer dan 80% van de bedrijven geld kan terugvorderen of besparen!

Gerelateerd


De subsidiescan

Subsidiescan

MijnSubsidie Pro spoort automatisch subsidies op voor de gebruiker. Belangrijk hierbij? Dat er per e-mail een subsidiescan naar de cliënt gaat, of rechtstreeks naar de werknemer. De werknemer hoort de subsidiescan in te vullen. Naar wens pas je verschillende aspecten van de subsidiescan aan.




De subsidiescan

Voor- en nawoorden aanpassen in subsidiescan

In MijnSubsidie PRO pas je naar wens de voor- en nawoorden van de subsidiescan aan. Zo maak je het bericht dat je cliënt of diens werknemer ziet, naar jouw eigen stijl. Via de voor- en nawoorden geef je bijvoorbeeld uitleg bij de subsidiescan.  




De subsidiescan

Scan Instellingen

Wanneer een werkgever een werknemer in dienst neemt, kan het voorkomen dat een werkgever zowel recht op het LKV als het LIV heeft. Kan de werkgever deze rechten dan beide toepassen of zal hij er één moeten kiezen?