De drie verschillende instellingen
MijnSubsidie PRO biedt de optie om verschillende aspecten, zoals de e-mails, naar eigen wens aan te passen. Hierbij maken we onderscheid tussen drie verschillende instellingen: de hoofdinstellingen, de vestigingsinstellingen en de cliëntinstellingen.
Hoofdinstellingen
De hoofdinstellingen zijn de algemene instellingen. Deze instellingen gebruikt je hele accountantskantoor. Dit houdt in dat deze instellingen voor elke cliënt hetzelfde zijn. Zijn er voor een specifieke cliënt andere instellingen gekozen? Dan vervallen de algemene hoofdinstellingen voor deze cliënt.
Vestigingsinstellingen
De vestigingsinstellingen gelden voor een specifieke vestiging. Dit houdt in dat als je deze instelt voor een vestiging alle cliënten die onder deze vestiging vallen, automatisch dezelfde instellingen hebben. Ook hier geldt: als je voor een specifieke cliënt andere instellingen kiest, vervallen de algemene vestigingsinstellingen voor deze cliënt.
Cliëntinstellingen
De cliëntinstellingen gelden alleen voor de cliënten waarvoor je deze instelt. Via de cliëntinstellingen verander je dus de instellingen voor 1 of meer specifieke cliënten. Zo kan je bijvoorbeeld alle cliënten in de e-mails met ‘u’ aanspreken, maar bij 1 cliënt met ‘je’; de cliëntinstellingen maken dit mogelijk. Heb je voor een cliënt geen cliëntinstellingen? Dan gelden automatisch respectievelijk de vestigingsinstellingen en de hoofdinstellingen.
Nooit meer een subsidie missen?
Bespaar op loonkosten en maximaliseer uw winst – Ontdek hoe meer dan 80% van de bedrijven geld kan terugvorderen of besparen!
Nog vragen? Bel 030 22 70 149