Ja, ik wil!

Nooit meer loonsubsidies missen.
Ik meld mij aan voor vrijblijvende online kennismaking.

KENNISMAKING MEER INFO

Subsidiescan


MijnSubsidie Pro spoort automatisch subsidies op voor de gebruiker. Belangrijk hierbij? Dat er per e-mail een subsidiescan naar de cliënt gaat, of rechtstreeks naar de werknemer. De werknemer hoort de subsidiescan in te vullen. Naar wens pas je verschillende aspecten van de subsidiescan aan.

Werking

Een aantal weken nadat een nieuwe werknemer in dienst komt, kun je via MijnSubsidie Pro automatisch een subsidiescan naar de werkgever of de werknemer laten sturen. Na hoeveel weken? En naar wie? Dat stel je zelf in. Daarnaast pas je de hele subsidiescan naar wens aan je huisstijl aan. Kijk hier voor meer informatie over de verschillende instellingen. In de automatisch verstuurde e-mail staat een link naar een digitale subsidiescan. Deze werknemer vult die scan in, (eventueel met behulp van de werkgever). De scan bestaat uit de volgende aspecten:

  • Voorwoord 

Dit verschijnt als eerste en pas je naar wens aan. Het voorwoord is een soort voorbereiding op de subsidiescan. 

  • Subsidiescan 

Na het voorwoord verschijnt de subsidiescan. Die bestaat uit een dynamische vragenlijst met gemiddeld 8-9 vragen. Hoeveel vragen precies? Dat hangt af van de medewerkerssituatie. Welke vragen er verschijnen, hangt af van de situatie van de werknemer en zijn antwoorden. Bij een oudere werknemer spelen bijvoorbeeld andere vragen dan bij een stagiair. Bij elke vraag is er een hulptekst met uitleg voor de deelnemers. 

  • Eindpagina 

Op de eindpagina komt de werknemer als die de scan afrondde. Pas de eindpagina volledig naar eigen wens aan. Kijk hier voor meer informatie over (aanpassen van) de eindpagina.

Als een werknemer de subsidiescan invulde, krijgt de gebruiker van MijnSubsidie Pro per e-mail een melding met link. Wie op de link klikt, ziet voor welke subsidies de werknemer in aanmerking komt.

Vragen
De vragen die MijnSubsidie in de scan stelt, schreven we samen met psychologen, juristen en taaldeskundigen. In de subsidiescan staan dus geen vragen die je om bepaalde redenen niet mag stellen of die mensen eventueel als onprettig kunnen ervaren.

Neem contact met ons op

Vragen over de mogelijkheden van Acture Subsidies? Of graag direct contact met onze helpdesk? Bel 030 22 70 149. Support vragen mogen gemaild worden naar info@acturesubsidies.nl.

4,5 uit 5 sterren

Onze klanten zijn bijzonder tevreden over onze service en diensten. Met veel van hen werken we al jaren samen.

Handleiding

Ontdek met onze handleidingen hoe makkelijk de subsidiescan werkt. En hoe eenvoudig de subsidiesoftware werkt.

Nooit meer een subsidie missen?

Bespaar op loonkosten en maximaliseer uw winst – Ontdek hoe meer dan 80% van de bedrijven geld kan terugvorderen of besparen!

Gerelateerd


De subsidiescan

Avatar

Het kan handig zijn om een avatar in te stellen. Als je dat doet, verschijnt deze avatar als hulp onderaan de subsidiescan die naar je cliënten gaat. Dit geeft een vertrouwder gevoel voor je cliënten als ze de subsidiescan invullen. 




De subsidiescan

Voor- en nawoorden aanpassen in subsidiescan

In MijnSubsidie PRO pas je naar wens de voor- en nawoorden van de subsidiescan aan. Zo maak je het bericht dat je cliënt of diens werknemer ziet, naar jouw eigen stijl. Via de voor- en nawoorden geef je bijvoorbeeld uitleg bij de subsidiescan.  




De subsidiescan

Scan Instellingen

Wanneer een werkgever een werknemer in dienst neemt, kan het voorkomen dat een werkgever zowel recht op het LKV als het LIV heeft. Kan de werkgever deze rechten dan beide toepassen of zal hij er één moeten kiezen?