Medewerker toevoegen
Wil je een nieuwe medewerker toevoegen, zodat die ook toegang heeft tot MijnSubsidie PRO? Vind hier de uitleg hoe je dat doet, inclusief de verschillende rollen die je een medewerker eventueel geeft. Die rollen bepalen namelijk welke acties de medewerker wel of niet kan uitvoeren.
Klik links in het menu op je vestiging. Dan opent een nieuw scherm met een lijst van verschillende vestigingen van jouw salarisadministratiekantoor. Naast het kopje ‘Vestigingen’, zie je het kopje ‘Medewerkers’. Klik hierop om in een scherm te komen met een lijst van alle medewerkers. Op deze pagina klik je op ‘Medewerker toevoegen’. Vul daarna een aantal gegevens van de betreffende medewerker in. Zoals naam, e-mailadres en wachtwoord.
Rollen: wat mag medewerker wel/niet
Daarnaast voeg je naar wens een bepaalde rol toe aan een medewerker, zoals een loonadministratiemedewerker of facturatiemedewerker. Selecteer ook de vestiging waar de medewerker zit. Klik aan het eind op ‘Toevoegen’ en je collega kan aan de slag.
Nooit meer een subsidie missen?
Bespaar op loonkosten en maximaliseer uw winst – Ontdek hoe meer dan 80% van de bedrijven geld kan terugvorderen of besparen!
Nog vragen? Bel 030 22 70 149
Gerelateerd
Huisstijl instellen
In MijnSubsidie PRO werk je naar wens met je eigen huisstijl. Als je dat instelt, verstuurt de software onder andere mails in de huisstijl van jouw bedrijf. Zo zien je cliënten niet dat MijnSubsidie een rol heeft.
Vestiging toevoegen
In MijnSubsidie PRO voeg je naar wens extra vestigingen toe. In dit artikel staat hoe je dit doet.