MijnSubsidie PRO
Ontdek de geheimen van de softwareoplossing. Een toelichting op de diverse functies.Het dashboard
Cliënten zonder contactpersoon
In MijnSubsidie Pro is het belangrijk dat alle cliënten een contactpersoon hebben. Wanneer de contactpersoon ontbreekt, kan MijnSubsidie de cliënt namelijk niet meenemen in de subsidiescan. Daarnaast kan het systeem geen mails naar de cliënt versturen.
Inactieve cliënten
Inactieve cliënten zijn, zoals de naam het al zegt, cliënten die niet geactiveerd zijn in het systeem. Wanneer een cliënt inactief is, wordt deze niet meegenomen in de subsidiescans. Voor deze cliënt worden er geen subsidiekansen gesignaleerd.
Bekende subsidies registreren
Als er op voorhand bekend is dat een cliënt voor een werknemer subsidie hoort te ontvangen, kan dit geregistreerd worden. Door een bekende subsidie te registreren voorkom je dat deze subsidie gefactureerd wordt door MijnSubsidie.
Notificaties
MijnSubsidie Pro geeft automatisch notificaties, zodat je op de hoogte blijft van de verschillende acties die het systeem uitvoert.
Het dashboard
MijnSubsidie PRO werkt semi-automatisch en voert de checks op loonsubsidiekansen voor nieuw in dienst getreden medewerkers uit. Om op de hoogte te blijven van de verschillende uitvoeringen en taken is het aan te raden om wekelijks in te loggen.
Het clienten overzicht
Contactpersonen toevoegen
De eindpagina’s zijn de pagina’s waar klanten naartoe worden verwezen als de scan is afgerond. Zo kun je bijvoorbeeld een pagina op je eigen website aanmaken met een dankbericht.
Overzicht
In het cliënten overzicht staan al jouw cliënten en kun je verschillende acties uitvoeren met betrekking tot je cliënten en hun medewerkers.
Filteren
In MijnSubsidie Pro staan verschillende filtermogelijkheden. Die maken het makkelijker de gegevens te vinden die jij zoekt.
Het LKV aanvraagsysteem
De subsidiescan
UWV doelgroepregister
Wanneer er een nieuwe werknemer in dienst komt checkt MijnSubsidie Pro automatisch of deze werknemer in het UWV doelgroepregister staat. Als een werknemer in het doelgroepregister staat houdt dit namelijk in dat de werkgever voor deze werknemer recht heeft op het LKV banenafspraak en scholingsbelemmerden.
De vragenlijst
Een aantal weken nadat een medewerker in dienst komt, gaat er automatisch een e-mail met een vragenlijst naar jouw cliënt of werknemer. In deze vragenlijst staan een aantal vragen voor de nieuwe werknemer. Via de antwoorden op de vragen bekijkt de software of er eventueel een subsidie is.
Wat houden de eindpagina’s in?
Vulde de werknemer de subsidiescan in? Verwijs deze medewerker naar wens dan naar een eindpagina. Deze eindpagina pas je naar jouw eigen voorkeuren aan.
Praktijkleren
Statistieken
Facturatie
Nooit meer een subsidie missen?
Bespaar op loonkosten en maximaliseer uw winst – Ontdek hoe meer dan 80% van de bedrijven geld kan terugvorderen of besparen!
Nog vragen? Bel 030 22 70 149