Ja, ik wil!

Nooit meer loonsubsidies missen.
Ik meld mij aan voor vrijblijvende online kennismaking.

KENNISMAKING MEER INFO

Inactieve cliënten


Inactieve cliënten zijn, zoals de naam het al zegt, cliënten die niet geactiveerd zijn in het systeem. Wanneer een cliënt inactief is, wordt deze niet meegenomen in de subsidiescans. Voor deze cliënt worden er geen subsidiekansen gesignaleerd.  

Geen subsidiescan op inactieve cliënten

In MijnSubsidie Pro is het mogelijk om cliënten op inactief te zetten. Dit houdt in dat deze cliënten niet meegenomen worden in de subsidiescan en daarnaast ook geen mails zullen ontvangen. Het kan bijvoorbeeld handig zijn om een financiële Holding op inactief te zetten. Toch is het belangrijk eens in de zoveel tijd eens tussen de inactieve cliënten te kijken om geen subsidies mis te lopen. Het kan namelijk voorkomen dat er nieuwe cliënten in het systeem zijn gekomen, die niet automatisch geactiveerd zijn. Deze cliënten moeten dan eerst handmatig geactiveerd worden om meegenomen te worden in de subsidiescans. 

Werking 

In het midden van het dashboard is het kopje ‘inactieve cliënten’ te vinden. Als je hierop klikt opent er een pagina met alle cliënten die op dat moment niet geactiveerd zijn. Er bestaan verschillende opties: 

1. Zoekbalk 

Rechtsboven is er een zoekbalk te vinden. Hier kun je zoeken op cliënten om zo te controleren of ze op inactief staan, met de mogelijkheid om ze te activeren. 

2. Activeren 

Rechts van iedere inactieve cliënt staat een knopje ‘activeer’. Door hierop te klikken, wordt de cliënt meteen geactiveerd en zal deze weer meegenomen worden in de subsidiescans. 

3. Meerdere cliënten selecteren 

Links van iedere inactieve cliënt is het mogelijk de cliënt aan te vinken. Zo kun je meerdere cliënten tegelijkertijd activeren. Ook is het mogelijk alle cliënten in een keer aan te vinken. 

Handige links

Het team van Mijnsubsidie heeft wat handig links voor u!

Dashboard

Neem contact met ons op

Vragen over de mogelijkheden van Acture Subsidies? Of graag direct contact met onze helpdesk? Bel 030 22 70 149. Support vragen mogen gemaild worden naar info@acturesubsidies.nl.

4,5 uit 5 sterren

Onze klanten zijn bijzonder tevreden over onze service en diensten. Met veel van hen werken we al jaren samen.

Handleiding

Ontdek met onze handleidingen hoe makkelijk de subsidiescan werkt. En hoe eenvoudig de subsidiesoftware werkt.

Nooit meer een subsidie missen?

Bespaar op loonkosten en maximaliseer uw winst – Ontdek hoe meer dan 80% van de bedrijven geld kan terugvorderen of besparen!

Gerelateerd


De subsidiescan

UWV doelgroepregister

Wanneer er een nieuwe werknemer in dienst komt checkt MijnSubsidie Pro automatisch of deze werknemer in het UWV doelgroepregister staat. Als een werknemer in het doelgroepregister staat houdt dit namelijk in dat de werkgever voor deze werknemer recht heeft op het LKV banenafspraak en scholingsbelemmerden.




MijnSubsidie PRO

Cliënten zonder contactpersoon

In MijnSubsidie Pro is het belangrijk dat alle cliënten een contactpersoon hebben. Wanneer de contactpersoon ontbreekt, kan MijnSubsidie de cliënt namelijk niet meenemen in de subsidiescan. Daarnaast kan het systeem geen mails naar de cliënt versturen.




Facturatie

Facturatie

Hier vind je op een rij hoe MijnSubsidie factureert en hoe je onnodig kosten voorkomt.