Portal MijnSubsidie
Beginnen met MIjnSubsidie
Algemeen
Waar kan ik de getekende opdrachtbevestiging terugvinden?
De getekende opdrachtbevestiging vind je bij de instellingen.
Waar kan ik de status van de subsidieaanvraag vinden?
De status van de subsidieaanvraag vind je via het dashboard. Klik hier rechts van de naam van de medewerker op het pijltje. Dan zie je de status van de subsidieaanvraag onder de medewerker.
Waarom is er een two-factor-authentication?
De two-factor-authentication zorgt voor een extra beveiliging op je account van MijnSubsidie Smart, zodat je gegevens goed beschermd zijn.
Waar ontvang ik de two-factor-authentication?
De two-factor-authentication ontvang je per mail op het gekoppelde e-mailadres.
Waar kan ik mijn wachtwoord opnieuw aanvragen?
Als je je wachtwoord vergeten bent, klik je op de inlogpagina op ‘Wachtwoord vergeten’. Vervolgens voer je je e-mailadres in. Per mail ontvang je dan een link waarmee je een nieuw wachtwoord aanmaakt.
Dashboard
Waarom is het resultaat nog niet afgerond?
Het resultaat wordt afgevinkt zodra MijnSubsidie een beslissing van het UWV heeft. Daarin staat of het UWV de subsidie afwees of toekende.
Waarom is de aanvraag nog niet gestart?
Als de aanvraag nog niet gestart is, ontbreekt het machtigingsformulier in het systeem. Zonder dit machtigingsformulier heeft MijnSubsidie geen toestemming om de subsidieaanvraag namens je werknemer te versturen en de juiste documenten op te vragen.
Wat houden de verschillende statussen in?
De verschillende statussen in het overzicht laten zien in hoeverre de subsidieaanvraag af is.
Wat gebeurt er als ik het machtigingsformulier niet upload?
Als het machtigingsformulier in de software ontbreekt, kan MijnSubsidie de subsidieaanvraag bij het UWV niet indienen. En als we die subsidie te laat aanvragen, verloopt die en vervalt het recht hierop.
Waarom moet ik het machtigingsformulier uploaden?
Het machtigingsformulier geeft MijnSubsidie toestemming om de juiste documenten op te vragen voor de subsidieaanvraag bij het UWV.
Subsidies
Moet ik alsnog betalen als ik een bekende subsidie weet?
Als je de bekende subsidie op tijd op papier of per mail doorgeeft aan ons, krijg je geen factuur als de software die subsidie ook vinden.
Wat als ik een bekende subsidie weet?
Als je voor een nieuwe werknemer al een bekende subsidie weet, geef dit dan door binnen één maand nadat deze werknemer in dienst kwam. Doe dat per mail of per brief bij MijnSubsidie. Als je het later doorgeeft, of helemaal niet, heeft MijnSubsidie het recht de kosten te factureren als onze software die subsidie vindt.
Waar kan ik zien om welke subsidie het gaat?
Het bedrag van de subsidie is afhankelijk van de soort subsidie.
Hoe weet ik welk bedrag aan welke subsidie verbonden zit?
Het bedrag van de subsidie is afhankelijk van de soort subsidie.
Nooit meer een subsidie missen?
Bespaar op loonkosten en maximaliseer uw winst – Ontdek hoe meer dan 80% van de bedrijven geld kan terugvorderen of besparen!
Nog vragen? Bel 030 22 70 149