Ja, ik wil!

Nooit meer loonsubsidies missen.
Ik meld mij aan voor vrijblijvende online kennismaking.

KENNISMAKING MEER INFO

Waar kan ik mijn wachtwoord opnieuw aanvragen?


Als je je wachtwoord vergeten bent, klik je op de inlogpagina op ‘Wachtwoord vergeten’. Vervolgens voer je je e-mailadres in. Per mail ontvang je dan een link waarmee je een nieuw wachtwoord aanmaakt. 

Neem contact met ons op

Vragen over de mogelijkheden van Acture Subsidies? Of graag direct contact met onze helpdesk? Bel 030 22 70 149. Support vragen mogen gemaild worden naar info@acturesubsidies.nl.

4,5 uit 5 sterren

Onze klanten zijn bijzonder tevreden over onze service en diensten. Met veel van hen werken we al jaren samen.

Handleiding

Ontdek met onze handleidingen hoe makkelijk de subsidiescan werkt. En hoe eenvoudig de subsidiesoftware werkt.

Nooit meer een subsidie missen?

Bespaar op loonkosten en maximaliseer uw winst – Ontdek hoe meer dan 80% van de bedrijven geld kan terugvorderen of besparen!

Gerelateerd


Algemeen

Waar kan ik de getekende opdrachtbevestiging terugvinden?

De getekende opdrachtbevestiging vind je bij de instellingen.




Algemeen

Waar kan ik de status van de subsidieaanvraag vinden?

De status van de subsidieaanvraag vind je via het dashboard. Klik hier rechts van de naam van de medewerker op het pijltje. Dan zie je de status van de subsidieaanvraag onder de medewerker. 




Algemeen

Waarom is er een two-factor-authentication?

De two-factor-authentication zorgt voor een extra beveiliging op je account van MijnSubsidie Smart, zodat je gegevens goed beschermd zijn.