Ja, ik wil!

Nooit meer loonsubsidies missen.
Ik meld mij aan voor vrijblijvende online kennismaking.

KENNISMAKING MEER INFO

De spelregels


Om open en duidelijk te zijn over wanneer je wel en niet een factuur krijgt voor de diensten van MijnSubsidie PRO hebben we een aantal spelregels.

De spelregels vind je rechtsboven in het menu onder je initialen. Als je op ‘spelregels’ klikt, opent een scherm waar je ze alle vier aantreft. In de spelregels staat precies wanneer jij als gebruiker wel of niet moet betalen. Zodra je de spelregels accepteert, kun je met de software starten.

1. Wanneer betaal je voor gevonden subsidies?

Behalve als je een bekende subsidie op tijd registreerde, betaal je voor iedere subsidie die MijnSubsidie PRO vindt. Het is vervolgens aan jou en je cliënt of je deze subsidie aanvraagt. Of je dat doet staat los van de betaling aan MijnSubsidie. Bijna alle klanten van MijnSubsidie hebben een verdienmodel, waarmee ze de gevonden subsidies aan de cliënt doorberekenen. 

2. Wanneer betaal je niet voor gevonden subsidies?

Als je van tevoren weet dat er een subsidie is bij een nieuwe werknemer van je cliënt, kun je dit in MijnSubsidie PRO registreren. Doe dit binnen 14 dagen nadat de werknemer in loondienst kwam óf voordat je de werknemer toevoegt aan de loonadministratie. Als je de bekende subsidie op tijd registreert, betaal je niet als MijnSubsidie PRO de subsidie vindt. En als we twee subsidies voor één werknemer vinden bij dezelfde instantie, krijg je er maar 1 gefactureerd. 

3. Elke subsidie die aan te vragen is, telt.

MijnSubsidie PRO controleert elke dag automatisch of je cliënt werknemers in dienst heeft die onder de Wet banenafspraak (doelgroepregister) vallen. Dat gebeurt óók als je de subsidiescan niet verstuurt. Vindt MijnSubsidie PRO een werknemer die in het doelgroepregister staat, dan betaal je ook het afgesproken tarief.

4. Eerlijke facturatie van subsidies

MijnSubsidie scant op iedere subsidie die nog aan te vragen is. Dus ook LKV-subsidies. Als we binnen de aanvraagtermijn subsidies vinden via bijvoorbeeld de verstuurde subsidiescan, betaal je ook voor deze gevonden subsidie. Dit geldt uiteraard niet als je de bekende subsidie op tijd registreerde.

Neem contact met ons op

Vragen over de mogelijkheden van Acture Subsidies? Of graag direct contact met onze helpdesk? Bel 030 22 70 149. Support vragen mogen gemaild worden naar info@acturesubsidies.nl.

4,5 uit 5 sterren

Onze klanten zijn bijzonder tevreden over onze service en diensten. Met veel van hen werken we al jaren samen.

Handleiding

Ontdek met onze handleidingen hoe makkelijk de subsidiescan werkt. En hoe eenvoudig de subsidiesoftware werkt.

Nooit meer een subsidie missen?

Bespaar op loonkosten en maximaliseer uw winst – Ontdek hoe meer dan 80% van de bedrijven geld kan terugvorderen of besparen!

Gerelateerd


Algemeen

Nut & noodzaak van op tijd doelgroepverklaring aanvragen

Als de werkgever recht heeft op het LKV, heeft hij eerst een kopie van de doelgroepverklaring van de werknemer nodig. Pas als hij deze heeft ontvangen, kan hij het LKV aanvinken in de loonaangifte. Waarom is het belangrijk deze doelgroepverklaring op tijd aan te vragen?




Algemeen

Controle of subsidie nog geldt

Neem je als werkgever een werknemer aan uit 1 van de 4 doelgroepen? Dan heb je mogelijk recht op het Loonkostenvoordeel (LKV). LKV geldt maximaal 3 jaar vanaf de indiensttreding van de werknemer. Het LKV herplaatsen arbeidsgehandicapte werknemer geldt maximaal 1 jaar. Hou de einddatum van het LKV dus goed in de gaten.




Algemeen

Een verdienmodel maken

Als salarisadviseurs kun je op verschillende manieren de gevonden subsidies doorfactureren aan je cliënten. In dit artikel lichten we een aantal mogelijkheden toe.